۸ تاثیر عجیب و معجزه اسا آمیز خرید گل طبیعی برای همسر و دوستان !

ارسال هدیه به ایران

۱- لبخند، اولین و مهم ترین تاثیر خرید گل طبیعی برای عزیزانتان در هر سنی و قومیتی که هستند ، می باشد که این تاثیر به سرعت و به خوبی نمایان می شود .

۲- وقتی به شخصی گل هدیه می دهید ، بر خلاف آن لبخند مصنوعی همیشگی ، لبخندی واقعی بر لبان تان نقش می بندد که در مقایسه با هدیه هایی با همان قیمت برایتان لذت بخش تر خواهد بود.

۳- دریافت گل به عنوان هدیه می تواند به مدت طولانی روی حالات روانی فرد تأثیر گذاشته و رفتار او را به سرعت دگرگون کند ، به طوری که افرادی که در محیط اطرافشان گل و گیاه وجود دارد بیش از دیگران آرام، مهربان، شاد و با گذشت بوده و می توانند این حس را با رفتار مثبت خود به دیگران نیز منتقل کنند، بنابراین پژوهشگران توصیه می کنند همواره به کسانی که دوستشان دارید ، گل های طبیعی هدیه دهید .

۴- درباره همسران، فرزند و والدین ، خرید گل طبیعی  یا هدیه دادن گیاه می تواند برقراری ارتباط میان افراد را تسهیل کند که این مهم به ویژه در مورد همسران در مراسم هایی مانند تبریک سالگرد ازدواج ، تبریک تولد و حتی بی بهانه اهمیت بیشتری پیدا میکند .

۵- خرید گل طبیعی موجب برقراری رابطه ای صمیمی بین افراد می شود و حضور گل، برقرار کردن ارتباط را با خانواده و دوستان بسیار افزایش میدهد

۶- ارسال گل نشانه مشارکت و دوستی است، چرا که با ارسال دسته گل برای مخاطب خاص شما ، لذت بردن از زیبایی را با یکدیگر تقسیم می کنیم .

۷- پژوهشگران دانشگاه داکوتای شمالی آمریکا دریافتند هر فرد ۵ ثانیه پس از دریافت یک جعبه گل یا دسته گل به عنوان هدیه تبریک تولد ، سالگرد ازدواج و …. و یا حتی بی بهانه ، یکی از این سه عکس العمل زیر را با توجه به شخصیت ارسال کننده گل و حس شخصی دریافت کننده از خود بروز می دهد:
– لبخندی حاکی از نهایت ادب و تشکر
– لبخند حاکی از مورد توجه واقع شدن ، صمیمیت و دوستی
– لبخند هیجان زده همراه با عکس العمل عاطفی یا کلامی خاص

۸- گل های زیبا نمادی برای تقسیم خوشی ها هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *