۱۰ دلیل کافی برای ارسال گل به او که عاشقش هستید !

خرید جعبه گل لوکس

دیروز بعد از یک روز کاری پر مشغله ، خسته به خانه برگشتم . کل روز به سختی درگیر کار بودم ولی هیچ چیزی مطابق میل من پیش نرف حتی  رئیس شرکت سرم داد کشید .تو طی روز فقط تونستم یه پیامک کوتاه به همسرم مهراد بدم  . مثل همیشه وقتی از راه رسیدم رفتم تو اتاق تا لباسامو عوض کنم همون موقع بود که یکی زنگ خونه رو زد ، تو یه لحظه همه چیز عوض شد ! یه جعبه گل زیبا ! توش یه کارت بود که نوشته بود :  ” همسر مهربونم خسته نباشی ….خیلی دوست دارم ! “

چه شکفت انگیز بود ، یه حرکت ساده تمام روز منو عوض کرد !

این قضیه منو به فکر فرو برد ، چرا ما همیشه باید صبر کنیم تا تو مناسبت های خاص به هم گل بدیم ؟ آخرین باری که برای کسی گل فرستادین کی بود ؟ راستشو اگه بخواین بدونید آخرین باری که برای کسی گل گرفتم پارسال تولد مادر همسرم بود ! این واقعاً نا امید کننده است !

خوب اگه هنوزم دنبال بهانه میگردین اینجا ۱۰ دلیل براتون اوردم که همین امروز برای عزیزانتون گل بفرستید .

۱- وقتی شما دسته گلی را در مکانی میبینید حتما با خود می اندیشید  “وای …. چقدر زیباست ! “

ما گل های زیبا را تقریبا در همه جا میبینیم ، روی میز رستورانهای شیک ، روی کانتر خرید فروشگاه ها ، ورودی ساختمانهای لوکس …پس چرا این زیبایی را با کسانی که نیاز به توجه عاطفی ما دارند تقسیم نکنیم ؟ هیچ مناسبت خاصی نمیخواهد ! دقیقا بی بهانه !

۲- وقتی عزیزتان به شما می گوید  روز/ هفته / ماه خوبی نداشته !

گل ها زیبا ،شاد و معطر هستند . با دیدن گل ها شور و نشاطی طبیعی در انسان شکل میگیرد و لبخندی حقیقی میزند و دیدن گل ها وقتی از خواب بیدار میشوید باعث میشود که روزی پر از انرژی و شادابی داشته باشید .

۳- وقتی عزیزتان به شما می گوید این روز / هفته / ماه واقعاً عالی بوده است !

با تقدیم گل به مخاطب خاص شما هنگامی که او خوشحال است نه تنها به او نشان میدهید که شما هم حس خوشحالی دارید بلکه باعث مضاعف شدن خوشحالی او نیز میشوید  .

۴- مدت زیادی است که با عزیزتان صحبت نکرده اید

و شما میخواهید نشان دهید که درباره او می اندیشید ! گاهی اوقات به دلیل مشغله های روزمره ما نمیتوانیم حتی  وقت کافی برای صحبت تلفنی با کسانی که به آنها عشق می ورزیم صرف کنیم ، در این مواقع با خرید گل میتوانید به عزیزتان نشان دهید که به او فکر میکنید .

۵- میخواهید جشن کوچکی بگیرید

جشن گرفتن حتما مناسبتی مثل تولد و یا سالگرد ازدواج نمیخواهد ، شاید اولین قدمی که کودک شما بر میدارد ، شروع به فعالیت در شغلی جدید و یا قبول شدن در امتحانات بهانه خوبی برای یک جشن کوچک باشند .

۶- نشان دهید که به او توجه می کنید

گل های زیبا هدیه ای عاطفی و احساسی می باشند ، گل پیامبر عشق و فرستنده آن خدای عشق است . ارسال گل معانی عاطفی عمیقی دارد . وقتی شما به کسی گل هدیه میدهید لبخندی بر لبان شما نقش میبندد که در نتیجه لبخندی است که بر لبان مخاطب شما نقش بسته است .

۷- غافلگیر شدن عاطفی ناگهانی بسیار شگفت انگیز است !
ما همه از غافلگیر شدن عاطفی موارد زیادی دیده ایم . مثل لبخند زدن به شخصی که در صف کنار شما ایستاده است یا حساب کردن مبلغ میز رستوران کناری شما که همسایه شما بوده و … برای نمونه می توانید یک نفر از مخاطبین گوشی همراه خود انتخاب کنید و با سفارش جعبه گل برای او ببینید چه اثر  شگفت انگیزی در او خواهد داشت

۸- خاطره می سازید

نه اینکه فقط به این خاطر گل بفرستید….ولی همه ما می دانیم که این حقیقت دارد . فقط کافی است زمانی را تصور کنید که وقتی با عزیزتان صحبت می کنید به او بگویید : ” یادت درست بعد از اون گلی که برات فرستادم با هم رفتیم شام رستوران ”   و برای این اتفاق همین الان یک سبد گل زیبا برای او بفرستید !

۹- برای خودتان گل بفرستید .

بله ! درست متوجه شدید ! برای خودتان گل بفرستید در حقیقت هیچ دلیلی وجود نداره که برای خودتان گل سفارش ندهید . شما برای اینکه نشان دهید به خودتان توجه دارید ، به خوشحالی خود اهمیت میدهید بدنبال بهبود روحیه خود هستید و می خواهید شاد و پر انرژی باشید کافی است برای خودتان گل سفارش دهید .  و یا بهتر از آن چند تاریخ نا مشخص در سال سفارش انلاین و خرید گل را به صورت اینترنتی ثبت کنید تا هنگامی که موعد آن رسید شخص شما هیجان زده و خوشحال شود .

۱۰- تقدیم گل دقیقا بی بهانه !

چه کسی گفته که ارسال گل حتما بهانه و دلیل خاصی احتیاج دارد ؟ اگر حتی هیچ کدام از دلایل بالا قانع کننده نبود ، این دلیل به تنهایی کافی است . به نظر من این بهترین دلیل برای ارسال گل است . ( خوب عزیزم میدونی ….. من گل رز خیلی دوست دارم … خیلی خوشحال میشم اگه . . . . .)

پس امروز حتما برای عزیزتان گل سفارش دهید . شما به منظور خرید گل میتوانید به راحتی وارد وب سایت گلبیشه شوید و پس از انتخاب ، سفارش آنلاین گل طبیعی خودتونو همین الان ثبت کنید .

در وب سایت گلبیشه شما می توانید گل های طبیعی را در جعبه گل های لوکس و شیک مشاهده و پس از انتخاب تعداد شاخه ها حتی رنگ گل ها را تغییر دهید تا انتخاب برای شما به سهولت صورت گیرد .

گلبیشه خدمات خاص مانند شخصی سازی جعبه گل ها را نیز ارائه می دهد . به این ترتیب شما میتوانید نامه ، متن و یا عکسی یادگاری از خود را در جعبه گل به نحوی قرار دهید که فقط مخاطب شما هنگام باز کردن جعبه گل آن را ببیند و احساس کند که جعبه گل از ابتدا برای او طراحی و ساخته شده است .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *