باید ها و نباید هایی جالب در مورد ارسال دسته گل به خانم ها !

برای بسیاری از مردان انتخاب دسته گل برای خانم ها کاری سخت و سردرگم کننده است . با وجود تعداد زیادی از انواع مختلف گل و جعبه گل های مختلف تصمیم گیری برای بهترین انتخاب کمی دشوار است و اینکه آیا میدانید در بعضی شرایط خاص نباید برای خانم ها گل بفرستید ؟

زمان مناسب

ارسال و تقدیم به موقع دسته گل به خانم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است .  حقیقت این است که شما همیشه میتوانید برای خانم ها گل  بفرستید . اغلب ارسال به موقع گل تاثیری فوق العاده زیادی در خانم ها خواهد داشت . آن ها از توجه کردن به آنها لذت میبرند و از اینکه شما به یاد او بوده اید ، احساس غرور و شادی وصف ناپذیری خواهند داشت . هرچند در تمام مناسبت ها ارسال گل به خانم ها ضروری نیست ولی ارسال دسته گل برای مناسبت های خاص مانند روز تولد ، ولنتاین ، سالگرد آشنایی ،اولین دیدار و یا ازدواج برای محل کار یا حضور او بسیار زیبا و جذاب می باشد .

هرچند ارسال گل برای خانم ها تقریبا در هر زمانی مناسب است ولی دو حالت خاص وجود دارد که شما نباید برای خانم ها گل بفرستید . اولین حالت ارسال دسته گل برای خانمی است که شما او را بخوبی نمیشناسید و میخواهید نشان دهید که احساس شما درگیر او شده است ، در این حالت بهتر است حتما همراه گل متنی مناسب و عاشقانه نیز باشد که بتوانید به خوبی منظور خود را به او برسانید و او دچار اشتباه نشود . مورد دوم در مواقعی است که شما می خواهید از کسی معذرت خواهی کنید  . در این شرایط اگر میخواهید همه چیز را درست کنید ، ابتدا دسته گل را برای خود تهیه و سپس شخصا به او تحویل دهید .

متن همراه گل

همیشه بخاطر داشته باشید که همراه دسته گل و جعبه گل ، متنی مناسب بفرستید . ارسال متن تاثیر مثبت هدیه را چند برابر میکند . برای نوشتن متنی مناسب حتما وقت بگذارید هر چقدر متن شما شخصی تر و از زبان خودتان باشد تاثیر آن بیشتر و هدیه را در ذهن او ماندگارتر خواهد ساخت . اشعار سهراب سپهری و یا دست نوشته های کوتاه عاشقانه می توانند انتخابی عالی برای دست یابی به این هدف باشند .

اگر میخواهد تاثیر نوشته بیشتر باشد بهتر است از متن های ساده ای استفاده کنید که برای دانستن معانی و مفهوم آنها نیاز به رجوع به فرهنگ لغات و تحقیق نباشد .

چه گلی به چه تعدای بفرستیم !

گل رز  که نمادی از عشق و احساس است و انتخابی کلاسیک و جذاب می باشد . رنگ قرمز رز می تواند انتخابی جالب و خوب باشد که نشان دهنده عشق و احساس و زیبایی بی انتها است . ولی اگر می خواهید یک قدم جلو تر بروید باید رنگ گلی که او دوست دارد را بدانید تا برای او همان رنگ گل را تهیه کنید تا به این ترتیب بیشتر نشان دهید که توجه خاصی به او دارید .

برای انتخاب تعداد گل بهترین انتخاب ها میتوانند حداقل  شامل ۹  عدد شاخه گل باشند . ولی در بعضی مراسم خاص ارسال گل به تعداد خاصی مثل سن گیرنده در روز تولدش جذابیت های خاص خود را دارد .

دانستن این مطلب مهم است که گذر زمان برای خانم ها طولانی تر از آقایان می باشد . خانم ها به علت عوامل بیولوژیک و عادت ماهیانه از ابتدای تاریخ به شمردن هفته ها و روز ها توجه بیشتر دارند و برای رسیدن زمان مناسبت های خاص لحظه شماری و برنامه ریزی می کنند . پس به شما پیشنهاد میکنیم حتما مناسبت های خاص مانند تاریخ تولد ، سالگرد آشنایی را به دقت بخاطر بسپارید تا در زمان درست با ارسال دسته گل و جعبه گل های زیبا بتوانید در چشم خانم ها باهوش تر ، جذاب تر و دست داشتنی تر شوید .

به منظور سفارش دسته گل زیبا و لوکس میتوانید به راحتی وارد وب سایت گلبیشه شوید و پس از انتخاب جعبه گل  ، سفارش آنلاین گل طبیعی خود را  ثبت کنید .

در وب سایت گلبیشه شما می توانید گل های طبیعی را در جعبه گل های لوکس و شیک مشاهده و پس از انتخاب تعداد شاخه ها حتی رنگ گل ها را تغییر دهید تا انتخاب برای شما به سهولت صورت گیرد .

گلبیشه خدمات خاص مانند شخصی سازی جعبه گل ها را نیز ارائه می دهد . به این ترتیب شما میتوانید نامه ، متن و یا عکسی یادگاری از خود را در جعبه گل به نحوی قرار دهید که فقط مخاطب شما هنگام باز کردن جعبه گل آن را ببیند و احساس کند که جعبه گل از ابتدا برای او طراحی و ساخته شده است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *